2011. január 8., szombat

Újrahasznosítás 2.

Tavaly januárban is ezzel kezdtem az évet. Itt olvashattok róla.
Most igazából azért írok, mert bízom benne, hogy még nem kerültek kidobásra a tavalyi asztali naptárak (mint ahogy tavaly is ezzel kezdtem). Ötleteim velük kapcsolatban:
  • ha egyoldalas a naptár, akkor kiváló jegyzetpapír készíthető belőle választható méretben :)
  • ha nincs nagyon telefirkálva, akkor a gyerek kiszínezheti a téglalapokat különböző színűre
  • lehet rajta gyakorolni az egyenesen vágást, a keresztbe vágást saroktól sarokig
  • szorzótáblát is lehet vele gyakorolni
  • én nemcsak doboz, de táblázat mániás is vagyok, és egy kazal előregyártott táblázatot lehet készíteni belőle
Csiribirinél pedig elolvashatjátok, mik azok a "nélkülözhetetlen" dolgok, amik minden kreatívkodó gyermekes családban elengedhetetlenül szükségesek! :)

A posztban feltett kérdésére a válaszom pedig a következő: nem kreatívos komód, hanem kreatívos szekrény, szekrény rendszer, esetleg szoba szükséges a dolgok tárolásához. De sajnos ez sem biztosíték. Éppen most polcozta be a férjem a kamránk három falát szinte plafonig, és már látja sötét jövőjét - aminek hangot is adott neki -, ha minden létező falfelületet bepolcozna akkor sem férnének el a "vackaim".
Az üres dobozokat én egy nagy üres dobozba szoktam belepakolni. Ennek az a hátránya, ha kell belőle valami, akkor a felét ki kell pakolni, hogy lássam mi van a másik belében. De így legalább nem borulnak rám minden szekrényajtó nyitásnál.


Jó pakolászát kívánok!
Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése