2014. július 7., hétfő

Szemüvegeseknek és napszemüvegeseknek

Cinciegér osztályában volt, aki év közben lett szemüveges, és a többiek csúfolták ezért. Hát, bevallom, én ezt nem értem, igaz, nem is vagyok 7-8 éves. :(
Na, meg ugye nyár is van, és napszemüveget kell viselni, mert támad az UV, de nem minden gyerek szereti a napszemüveget.

Készítettem egy játékot, amit akár 1 éves kortól egészen a szorzótábla tanulásáig lehet használni. (Aki olyan szerencsés, hogy ennyi éven keresztül tudja használni, érdemes kartonra készíteni, és laminálni is.)


Itt vannak a szemüvegecskék. A keretüket filctollal színeztem ki. Először lehet velük színeket tanulni, aztán párosítani, csoportosítani, elsődleges és másodlagos színeket tanulni és "keverni", számolni először csak pöttyökkel (óvodás korban), majd jöhetnek a számok, összeadás, kivonás, szorzás, osztás - és máris másodikos lett a gyerek! :)

Laminálás után filctollal lehet rá különféle dolgokat írni, és egy darabka filc anyaggal egyszerűen le lehet törölni.

Mi ma csak simán számoltunk vele. Egy papírra az orrnyereghez írtam a műveletet és már mehetett is a játék.


Természetesen lehet úgy is játszani, hogy az azonos eredményeket egy kupacba kell gyűjteni. A játékok száma szinte végtelen, csak egy kis fantázia kell hozzá.

Jó szórakozást kívánok!

Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése