2012. október 12., péntek

Vasalható gyöngy karkötő

Karkötő őrület van, elsősorban a szilikon karkötő az őrület tárgya, az, amelyik megtartja az alakját, és ezerféle formában kapható.

Mi azonban egy másik fajtát készítettünk, méghozzá vasalható gyöngyből és átlátszó nipolan csőből. Ilyen lett:


Csak kék árnyalatú csövet kaptam, de létezik ebből fehér színű is.

Hozzávalók:

  • 6-os nipolan cső - autós boltban vásároltam
  • 5-ös nipolan cső
  • vasalható gyöngy
  • olló

Elkészítés menete:
  1. A 6-os csőből gyerek kar méretűt vágtam. Az 5-ös csövet belenyomtam kicsit a nagyobba, majd levágtam. A csőben lévő darabot beljebb nyomtam ollóval, hogy ne szaladjanak ki a gyöngyök.
  2. Feltöltöttünk a megfelelő színű és mintájú gyöngyökkel.
  3. A végét az előző módon lezártam.
  4. Végül a kisebb csőből vágtam egy megfelelő méretűt, és a karkötő két végét összeillesztettem vele. Na, ez mondjuk nem volt könnyű mutatvány, mert ez a cső elég merev, Cinciegér karja pedig elég vékony, de azért sikerült.
Így néz ki az összeillesztésnél:


Az se essen kétségbe, aki nem talál 5-ös csövet, csak vastagabbat, mert akkor azzal is el lehet készíteni, csak akkor bumszli lesz az összeillesztésnél.


Jó szórakozást kívánok!
Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése