2012. szeptember 29., szombat

Gesztenye, gesztenye

Gesztenye Manci először 3 éve készült. Akkor sajnos nagyon rövid életű lett, mert Apa kb. a 3. napon rátaposott. Nem tört össze teljesen, de azóta is kritikus állapotban van.

Következő évben elkészült a másolata, de az már nem volt az igazi.

Idén pedig egy egész játszótérnyi "Manci" készült a múltkori kiránduláson gyűjtött gesztenyékből, és végre nem én készítettem őket, hanem tényleg készültek! :)


A terv csak a Manci-készítés volt, de ahogy készültek, úgy jöttek az ötletek. Először a kosárlabda palánk, mert az egyik Manci megállt a csúcsos oldalán is, így azt találtam mondani, akkor ő biztosan kosaras. Hiba volt, mert már jött is rá a válasz, hogy akkor kell  neki "bedobó" és labda is.
Labdát könnyű volt találni, mert nemez makkokat is szerettem volna készíteni, így van egy csomó nemez gombócom. Szerencsére volt köztük narancssárga, mert a kosárlabda ugye narancssárga!
Valójában a "bedobón" sem sokat törtem a fejem, mert az étolaj füleit már régóta gyűjtöm gyűrű alapnak, így adott volt az ötlet, hogy abból készüljön a kosár.
A jégkrémpálcika is hegyekben áll nálunk különböző méretekben, és nyelvlapocból (spatula) is van egy dobozzal. Ebből már nem volt nehéz összerakni a palánkot.


A palánk lapját bevágtam, az olajos fül teli részét áttoltam rajta, majd leragasztottam. A gyűrűs részt pedig lehajtottam.

Ezután jött a következő ötlet, hogy ne legyenek csak úgy az utcán, ház is kell nekik. Jöhettek az összelapított dobozok. Kifordítottam őket, elkészültek az ablakok, ajtók és a vakolat.


Összeragasztottam őket kifordítva, kicsit száradtak, és már kész is volt a házikó!


Na jó, de ha kint vannak, akkor kell nekik Nap is. Újabb nyelvlapoc eltörve, hogy ne dőljön el, karton kivág, napocska megrajzol, ragaszt, kész!
De ha nappal van, akkor kell lenni éjszakának is! (Ekkor már de. 11 óra volt, és kb. 9-kor kezdtük, ezért a holdacskát már rövidre zártam.) Mondtam, hogy rajzolja meg, és ragasszuk a nap hátoldalára.


Így készült az éjjeli-nappali kosarazós gesztenye csapat. Természetesen a kosárlabda átesik a kosáron, csak most éppen fennakadt.

A legjobb pedig, hogy a "nagy házba" be lehet pakolni a palánk kivételél mindent - bár az is beférne, csak azt most még nagyon félti - és már lehet is szállítani pl. mamához a szomszédba, és lehet is úgy játszani vele, hogy még én is halljam a szomszédban! :)

Kellemes őszi időtöltést kívánok!
Gabriella 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése