2012. július 9., hétfő

Győrkőc Fesztivál

Véget ért az 5. Győrkőc Fesztivál. Jelentem ott voltunk.

Tavaly voltunk először, és már akkor tudtuk, hogy idén is ott leszünk. Idén talán még jobb is volt, mint tavaly. Persze, nem biztos, hogy mindenki így gondolja, ugyanis a drótkötél pályán való Rába átcsúszós mutatványommal komoly riadalmat keltettem a fesztiválozókban.
Odafelé majdnem szétrúgtam a folyó magas főfalát, visszafelé pedig egy darabig figyelt az elkapó ember, de hamar felmérte, hogy legalább 20 kilóval több vagyok, mint ő, és hát a fizika mégiscsak komoly dolog, így inkább elugrott ahelyett, hogy elkapott volna. Ezzel azonban komoly veszélybe sodorta a hatalmas fát, amely a drótkötelet tartotta. Végül azért mindenki megmaradt, a fa is, a drótkötél pálya is, a fiú is, és kisebb sérüléssel én is! :))

Csakúgy, mint tavaly, ismét nem láttuk a játékok, és helyszínek felét, mert annyi volt, hogy egy hét is kevés lett volna mindent megnézni, mindent kipróbálni, és sorban állással is elég sok idő ment el, pedig mi az egy gyerek két felnőtt felállással rengeteg időt meg tudtunk spórolni, mert amíg egyikünk sorba állt, addig a másik máshol volt/állt sorban a gyerekkel. Ezt nem kritikaként írom, szerintem néha jó, ha a gyerek nem kapnak meg mindent azonnal. És, ahol csak egy mosolygós fénykép a belépő, ott bizony sokan vannak!

Jövőre gyertek el Ti is, mi biztosan ott leszünk!

Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése