2012. május 30., szerda

Blogajánló

Teljesen véletlenül akadtam Levendulalány blogjára, a Kifli és Levendula-ra. Aztán mikor megnéztem a követők hadát és a látogatottságot, arra gondoltam, lehet, én vagyok az egyetlen, aki eddig még nem járt ezen a blogon. Ennek az lehet az oka, hogy én leginkább külhoni blogolókat olvasok.
Levendulalány blogján azonban nagyon jó, máshol eddig nem látott ötleteket találtam. A "végignézés" során aztán eljutottam egy pontra, ahol az jutott eszembe, hogy ezt mintha már láttam volna. Végül leesett, hogy én valamikor nagyon-nagyon régen rendszeresen benéztem erre a blogra, de amikor tönkrement a régi gépem, elveszett egy kazal blogcímem. Na, de mostantól.....

Ha lenne még valaki az országban, aki eddig nem járt Levendulalánynál, az feltétlen keresse fel, megéri!

Jó böngészést kívánok!
Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése