2011. július 20., szerda

A Vakond nadrágja

Imádom ezt a mesét, és Cinciegér is megszerette. Emlékszem, gyerekkoromban az unokatestvéremnek megvolt a fent említett könyv. Hogy én milyen irigy voltam...
Most viszont megvettem, elolvastuk. Nagyon tetszik, hogy rengeteg "érdekes" szó van benne, amit manapság már nem is nagyon használunk, hiszen minden gyárakban készül, és többnyire senkit nem érdekel, hogy hogyan, csak legyen ott, amikor olyat akarunk. (Akinek nem inge, ne vegye magára! :) )

Szóval, könyvet elolvastuk 1x, 2x, 3x és még vagy 100x azóta. Akkor jutottak eszembe a fűzhető lapok (nem tudom, pontosan mi a neve, de van belőlük itthon). A fűző papírokat nem vásároltam, hanem itthon készítettem színes papírból vágógéppel. Választottunk egy mintát, és megszőttük - ha nem is a Vakond nadrágját, de a hajó vitorláját. Aztán beszélgettünk a vikingekről, és már el is telt a délelőtt! :)


A fénykép nem adja vissza rendesen a kék-zöld kompozíciót, de azért jó lett! :)

Aki ügyesen tud rajzolni, vagy talál megfelelő mintát, az otthon is el tudja készíteni egy vonalzóval és egy sniccerrel ezt a játékot. Érdekes látni, ahogy a gyerekek rájönnek a metodikára, és ahogy vacakolnak vele, hogy bemenjen alá, fölé.

Kellemes szórakozást kívánok!
Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése