2010. december 4., szombat

Angyalkák

Készítettünk egy angyalcsaládot. Mivel mi kínai családmodellben élünk, ezért 3 angyalka készült. Apa, gyerek, anya.


Mielőtt bárki megijedne, igazából nem vagyunk mikrofonfejű kínaiak agyonszilikonozott szájjal, csak megszívta magát a fagolyó, és szétszaladt rajta a filctoll tintája.

Hozzávalók:
  • termés a testhez (nem tudom, mi a neve, de színes belsővel is lehet kapni)
  • fagolyó a fejhez
  • szárított almakarika a gallérjához
  • angyalhaj vagy aranyszínű fonal a hajához
  • fonal az akasztójához
  • ragasztó
  • filctoll - lehetőleg alkoholos

Elkészítés menete:
  1. Ezeknek a terméseknek van egy kicsi száruk és a száruk alján egy kis perem. A szárukat és ezt a kis peremet bekentem ragasztóval.
  2. A perem alá tekertem az arany színű fonala, és megkötöttem. Ez lesz az akasztója.
  3. A fonálon áthúztam az almakarikát.
  4. Ismét megragasztóztam az almakarika fölött is.
  5. A fagolyó belseje érdes volt, ezért nem tudtam átfűzni rajta a fonala. Egy szívószálat elvágtam, és azt toltam át a fagolyón, így már akadálytalanul átment rajta a fonal is.
  6. A tetején egyszer megkötöttem, rátettem a "hajat", még egyszer megkötöttem (így csomó lett), végül összekötöttem a fonal két végét.

Jó barkácsolást kívánok!
Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése