2010. július 28., szerda

Buborékfújó a csodafegyver

Na, nem kell itt mindenféle hiper-szuper szerkezetekre gondolni. Csak arra a sima, 50 forintosra, amit az ember, na meg aztán annak a gyereke is vígan fújhat. Az igaz, hogy érdemes alaposan betárazni belőle, de az eredmény megér még 10 flakonnyit is! :)

Eddig azért nem mentünk az udvarra, mert nem lehetett megmaradni kint a hőségben. Na, most azért nem tudunk kimenni, mert rosszul vagyok a lehűlés miatt. Ekkor jönnek a legkirályabb ötletek. Mindegy mi az, csak nekem ne kelljen megmozdulni, max. pislogni.
Elővettem hát tegnap a nagyágyút, a buborékfújót. Kiültem vele a terasz lépcsőjére, és elszabadult a pokol. Testvér híján Cinciegér a kutyával versenyzett a lehető legtöbb bubó kilyukasztásáért. Mondjuk a kutya nem tudta, hogy verseny van, neki nem szóltunk, de olyan elánnal vetette bele magát a játékba, hogy Cinciben feltámadt a versenyszellem.

Egy kis flakonból kb. 2 órán keresztül tudtam fújni a bubókat, ami azt jelenti, hogy ebéd előtt is két órát rohangált a gyerek az udvaron, és ebéd után is, mert Apát meg kellett várni az alvással. Ezzel a csodafegyerrel több legyet is ütöttünk egy csapásra. Volt levegőzés, rohangálás, ugrálás, szem-kéz koordináció, koncentráció - legfőképp nekem, hogy le ne forduljak a lépcső széléről -, és rengeteg sok nevetés.
Ha pedig valaki mindezt egy játszótéren követi el, azonnal a világ legjobb fej szülőjévé avanzsálhat elő!


Mindenkinek szép nagy tüdőt kívánok!
Gabriella

2 megjegyzés:

  1. :-)
    Jó ötlet. Bevetem én is, és csöndesen beállok a "csak pislogni vágyó" szülők sorába...
    Szép napot, Zsuzska

    VálaszTörlés
  2. Köszi, tudod a kényszer nagy úr!
    Van egy másik játék is, amit csak az ágyon fekve vagy a fotelban ülve instruálok, egészen extrém esetben a fotelból játszom. Majd azt is felteszem.
    Addig is jó pislogást kívánok! :)
    G.

    VálaszTörlés