2010. május 19., szerda

Formák - matricák

Nagyon sajnáltam, amikor a dm áttért a pontgyűjtő kártyára, mert nálunk szertartás volt a pontok beragasztása, lehetőleg szépen a helyére, és egy irányba. Ez utóbbi nem mindig valósult meg. Szerencsére a tesco rendszeresen előhozakodik pontgyűjtő akciókkal. Igaz, most téglalapokat kell gyűjteni, de minket ez sem rettentett vissza a következő játéktól.


Hozzávalók:
  • apró matrica
  • papír
  • filctoll
  • sablon - akinek szükséges

Körberajzoltam a sablonokat - mert nekem szükséges - filctollal, majd megmutattam az első két matricával, hogy mi a feladat. A matricák időközben elfogytak, ezért másikkal kellett pótolni, de végre csöndben tudtuk végignézni a híradót! :)

A lidl-ben rendszeresen szokott lenni lyukmegerősítő matrica*. 3 db A4-es ív van egy csomagban, két fehér és egy színes. Mindössze 300 forintba kerül. Azzal is kiválóan lehet játszani ezt a játékot. Sőt papírboltban is lehet kapni ilyen kis matricákat, én legutóbb olyan csomagolásban láttam, mint a cellux, és nagyon praktikusan ki lehetett húzni a csomagból. De a sima "árazó matrica" is megfelel a célnak. Esetleg meg lehet bolondítani a játékot azzal, hogy előtte a matricákat kiszínezheti, rajzolhat ár.


Jó szórakozást kívánok!
Gabriella

* A lyukasztóval kilyukasztott és lefűzött papírokhoz használják, hogy ne szakadjanak ki a dossziéból. Kb. 1 cm átmérőjű kör, lyukkal a közepén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése