2010. február 28., vasárnap

Húsvétoló 1. - Tojásos számoló

Igazság szerint a hideg ráz attól, hogy már minden üzletben "kitört" a húsvét, pedig még több mint egy hónap van addig. Én sem akartam megmutatni a mi számoló játékunkat ilyen korán, de a barátnőm felvilágosított, hogy el is kell azt készíteni addig! :)


Hozzávalók:
  • karton
  • csipesz
  • húsvéti - vagy bármilyen más - matrica, esetleg nyomda

Elkészítés menete:
  1. A kartonokat 7x8 cm-es téglalapokra vágtam
  2. Felragasztottam a matricákat úgy, hogy 1-10-ig lehessen számolgatni
  3. Ráírtam a számokat is. A helyes számon túl másik két olyan számot is írtam, amelyeknek később is hasznát vehetjük. Pl. Mennyi masnis - pöttyös, csíkos, sima - tojás van? vagy Mennyi tojás van a tálcán?
Egyszerű játék, de egyszerre több készséget is fejleszt!


Jó szórakozást kívánok!
Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése