2010. január 7., csütörtök

Kakukktojás játék

Újra a Meixner könyvet használtam. Azt, amelyikről már írtam.


Hozzávalók:
  • Játékház feladatlapok
  • lamináló gép vagy öntapadós fólia
  • olló
  • tábla marker
  • pici szivacs vagy törlő kendő

Elkészítés menete:
  1. Kerestem a könyvből olyan képeket, amelyek között összefüggés van, de van köztük legalább egy kakukktojás.
  2. Kivágtam, lamináltam
  3. Kezdődhet a játék, majd letöröltük a jelölést, így többször is használható lesz.

A játékot többféle képen lehet játszani.
Pl. a képen is látszik az egyik, amin szita, szalámi, szőnyeg és szemetes van.
  • kakukktojás a szalámi, mert az élelmiszer, a többi tárgy vagy,
  • kakukktojás a kuka, mert az nem sz-szel kezdődik, vagy
  • kakukktojás a rosta - ha a gyerek így ismeri - szintén azért mert nem sz-szel kezdődik.
Csak az készítő és a játékos fantáziája szabhat gátat a játéknak. Nekem nagyon érdekes volt, hogy mit miért vett kakukktojásnak a kisfiam. :)


Jó szórakozást kívánok!
Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése