2010. január 7., csütörtök

19. nap

Péntek - Autó és táska takarítás (link)

Én általában nagy méretű táskákkal közlekedek. Ennek megfelelő a súlya is. :)
Amikor a kisfiam megszületett elég jól jött a nagy táska. No, meg az, hogy már hozzá voltam szokva. Ma sem értem, a barátnőm hogyan tud akkora méretű táskával szaladgálni, mint egy pénztárca.
Megvannak ám a nagy táska veszélyei. Pl. az, amikor karácsonykor találtam egy kisfiú alsónadrágot a táskámban, ami már rá sem megy a gyerekre.
De vannak pozitív "veszélyek" is. Pl. amikor egyszer csak találtam egy nagyobb összeget az egyik táska kis zsebében. Merthogy van egy hatalmas pénztárcám is, de szegény pénzből lát a legkevesebbet. Azt rendszerint csak bedobálom a táskába. Elég vicces jelenet az is, amikor derékig elveszve a táskában keresem az aprót ha azt kér a pénztáros!

Szóval, ez a feladat nekem kimondottan jó. Minden pénteken rendbe tenni a táskát!

No, de melyiket? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése