2009. december 29., kedd

Vagdoss!

Szerintem minden kisgyerek rajong az ollóért. Hogy miért? Mert - gyanítom nálatok is - folyton azt hallja: kés, villa, olló, gyerek kezébe nem való!
De, való, csak a megfelelő ollót kell választani. A kisfiam már elég korán megkapta élete első ollóját. Egy gyerekollót, zöld fogóval. Ő választhatta ki, így még nagyobb öröm volt.
Először csak hagytam, hogy vagdosson egy kb. A5-ös méretű papírt. Persze először csak a széleit vagdosta, aztán mikor először leestek az első darabok, nagyon megörült.
Mikor már ez elég jól ment, akkor fogtam egy vastagabb papírt, és húztam rá vonalakat - először csak egyeneseket - párhuzamosokat és szöget bezáróakat. Ez lett belőle:


Hozzávalók:
  • vastagabb papír - nem nyomtató papír, de nem is karton
    a legjobb a mindenféle cereális doboz, én szenvedélyesen gyűjtöm őket, mindig jó valamire
  • filctoll
  • olló

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése