2009. december 14., hétfő

FlyLady - csináld velem!

Hiszem, hogy semmi nincs véletlenül, annak ellenére is, hogy az életem legmeghatározóbb eseményei mind-mind "véletlenül" történtek.
Divatos amerikai mozaik szóval élve SAHM (Stay at Home Mom) lettem. Ezzel szinte egy időben új lakásba is költöztünk - ami 3x nagyobb, mint az eddig volt, igaz, azt nem nagy kunszt felülmúlni -, így az életem egy kicsit (nagyon) megváltozott. Az új lakás felett érzett örömömet hamar beárnyékolta a kb. két hétig tartó folyamatos takarítás, és az, hogy még mindig rengeteg ki nem csomagolt dobozunk van.
Hetek óta próbálok valami rendszert bevinni az életembe, de mindig csak halogatom a kezdést. És akkor mi történik velem, ráakadok erre az írásra - véletlenül!
Szombaton kóstolgattam, ízlelgettem a leírtakat, és újra megállapítottam, semmi nincs véletlenül.
Vasárnap tovább olvasgattam a blogot, és megtaláltam a 30 napos programot is - véletlenül, mert be sem akartam kapcsolni a gépet! Hát, arról már csúnyán lemaradtam, de most elkezdem a sajátomat, kicsit magamra szabva.

Egy kis játékra hívlak. Csináld velem a programot és ösztönözzük egymást a változásra. Tudom, hogy nyakunkon a karácsonyi készülődés, de olyan apró lépésekkel kell csak haladni, ami biztosan nem flusztrál senkit ebben a igen stresszes időszakban.
Minden nap belinkelem Via írását és leírom azt, én hogyan haladtam. Kattints a linkre, olvasd el, mi a napi feladat, és oszd meg velem/velünk is a sikerélményeidet. Hidd el, sokkal nyugodtabban fogod várni a karácsonyt!


Jó szórakozást kívánok! :)
Gabriella

2 megjegyzés: