2009. november 4., szerda

Gesztenye Manci

... és barátnői!

Tegnap találtam itt az eredeti készítőnél. Érdemes megnézegetni a többi képet is. A készítés menete is le van fotózva, ezért azt ide nem teszem fel.
Amikor megmutattam a fiamnak, majd kiugrott az ölemből, hogy ezek milyen aranyosak. Este meg is beszéltük, hogy ma készítek neki egyet, és azzal megyek majd érte az óvodába!
Volt egy kis dilemmám, mert először azt írta, hogy mogyoró, de arra nem férnek el ekkor szemek. Aztán elolvastam a hozzászólásokat, és ott javított, hogy gesztenyék ám ezek! A képek alapján még mindig nem vagyok biztos abban, hogy az eredetik gesztenyéből készültek, de, ha igen, akkor Náluk más alakú gesztenyék lehetnek, mert én egy kiló hálós gesztenyéből csak ezt a hármat találtam, aminek elég kerek "pofija" van. Sebaj, a következő adagot már ledig gesztenyéből készítem, és akkor kedvemre tudok válogatni megfelelő "alanyokat". :)

Jó szórakozást kívánok!
Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése