2014. október 29., szerda

Sakkmatyi

Szerintem már többször is írtam, hogy sakkot tanítok - elsősorban - óvodásoknak, és minden évben belefutok abba, hogy a lehetséges időpontok nem jók valakinek. Jön az alkudozás a szülőkkel, hogy mikor, hogyan lehetne megoldani, hogy mégis tudjon a gyerek sakkra járni.
Na, ennek most vége, mert megjött Sakkmatyi!

Mikor megláttam, gondoltam, csenek ötleteket belőle az óráimhoz. Miután egyeztettem Ádám Olgával, kiderült, hogy nem is kell csennem az ötleteket, mert bárki, bárhol használhatja az általa készített anyagot.

Na, ezen a ponton már igazán kíváncsi lettem, és megrendeltem. Eddig 3 óra anyagát láttam, és rögtön le is teszteltem. Odaadtam EA-nak - a férjem -, aki nem tud sakkozni, bár Cinciegér próbálta tanítani. :)
Kértem, hogy olyan szemmel nézze, mintha olthatatlan vágyat érezni arra, hogy ebből az anyagból megtanítsa a gyerekét sakkozni. És tetszett neki, értette, és hogy minderről bizonyságot tegyen Cinciegérnek - aki ugye sokkal okosabb, mint az apukája - tartott is neki egy próba órát, miközben én jókat kuncogtam a kanapén üldögélve. :)
Később persze Cinciegér is jót nevetett, merthogy EA ettől lett szörnyen okos:



Itt többet is megtudhattok Sakmatyiról!

Jó sakkozást kívánok!
Gabriella

1 megjegyzés:

  1. Bár ez nem egy gasztroblog, azért érdekes lehet, hogy most egy játékot indítottam a blogomon. Szép nyereménnyel. Régi recepttel is lehet jönni, csak újra kell megosztani. www.korsocska.blogspot.hu Szeretettel várom.

    VálaszTörlés