2014. február 15., szombat

Ismerjük meg egymást!

Sicuka játékba hívott. Igaz, nem most, de most értem ide! :) A játéknak több része van, de én most csak az első két pontot fogom teljesíteni. Nem rajongok az ilyen típusú játékokért, de idővel talán majd a többi pont teljesítése is menni fog! :)
Az első pont teljesítve, jöjjön tehát a második, amelyben 7 dolgot kell írni magamról:

1. Cinciegér a nevével ellentétben fiú, és lassan 8 éves lesz.

2. Megszállott Colombo rajongó vagyok. Személyes sértésnek éreztem, amikor a Film+-on befejezték a sorozat részeinek ismétlését. Mármint az ismétlések ismétlését. De nem esetem kétségbe, kerestem olyan csatornát, ahol még ismétlik őket! :)

3. Szeretem a logikai számítógépes játékokat. Nagyon időrabló, de amíg hallgatom a Colombót a tv-ben, addig játszok.

4. Rengeteget barangolok külföldi blogokon - ezzel szemben alig ismerek magyar blogokat. :(

5. Nagyon-nagyon ritkán főzök, mert az anyósom főz ránk.

6. Sütni azért szoktam - bár ezt is az anyóson csinálja -, de Cinciegérrel muszáj néha beszabadulni a konyhába, alkotni.

7. Sakkot oktatok óvodásoknak.


Egyelőre ennyi telt tőlem!
Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése