2014. január 5., vasárnap

Minyon

Na, nem az a mignon-féle, amit én annyira szeretek, különös tekintettel a citromosra és puncsosra. Na, nem az, hanem a Gru 2 című filmből. Gondolom, a Gru 1-ben is benne voltak, de én egyiket sem láttam, nemúgy, mint Cinciegér! :)) Mióta látta, azóta a gépen is néztünk belőle részleteket. Jött is a gondolat, hogy ilyet lehet készíteni a néhány 100 itthon fellelhető kindertojás-belső felhasználásával.

Készítettem is gyorsan kettőt a konyhában!


Mikor elkészültem velük, és megmutattam Cinciegérnek megszólalt: Nézd anya, találtam egy videót, amin az van, amit te szerettél volna! :) Na, jó, a videóban szereplő tényleg sokkal jobb, és egyszerűbb is, mint az én gyógyszeres szemetem kitömve, és cérnával felkötözve.
Azért rajzolt még nekik szájat és hajat is, ami ezen a képen nem látszik, de nadrágjuk már  nem lett.


A videó után jutott eszembe, hogy van itthon mozgó szem, és akril filc is, igaz, arany színű, de az ilyen kis dolgokon nem akadunk fenn! :)
Így Cinciegér is elkészítette a saját Minyonkészletét, ami kb. 20 darabos lett. Ezek közül az Év Minyonjai címet az alábbiak érdemelték ki.


A fotó lámpafénynél készült, így nem a legjobb, de azért az látszik, milyen remekbe szabott kis művek készültek! Igazán kiérdemlik a díjat, amit kaptak.

Jó minyonozást kívánok!
Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése