2013. szeptember 1., vasárnap

Füzetborítók

Cinciegér a névvel való ellátáson nagyon fellelkesedett, és még akkor készítettünk "vinyettát" is. Tavaly kapott egy betűs nyomdát, így arra kértem, hogy nyomdázzon betűket nagyobb papírokra.


Nagyon élvezte, hogy bármit, bárhová, bárhogyan, bármilyen színnel nyomdázhatott. A legnagyobb sikere a szivárványos betűknek volt, amikor mindegyik nyomdapárnába belenyomta a betűt, és lett, amilyen lett.
Ezekkel a papírokkal borítottam be a 3 db vonalas füzetet, amit a tanító néni kért, majd jött a házi vinyetta.


Sajnos, számos nyomdánk nincs, ezért arra kértem, hogy a filctollaival rajzoljon számokat. Amint látszik, vannak kedvenc számok, és kevésbé kedvencek. (A barna papíron lévő hatost nem ismertem fel, és megkérdeztem, milyen szám. Akkor mondta, hogy 6, majd hozzátette, miért azt hitted, egy nyitott lakat?)
Nem volt több kérdésem! :)


A környezet füzet nem készült el, de azon ha minden jól megy, bogarak lesznek, ha nem, akkor valamilyen "tájkép".

Nagyon örült a művének, és nagyon büszke volt arra, hogy ezt ő készítette, és ilyen szuper biztosan nem lesz senkinek. Most már csak azért szurkolok, hogy a suliban ne "szarozza" le senki a füzetborítóit, mivel egyetlen szuperhős, vagy szörnyűséges rajzfilmfigura sincs rajta.

Gabriella

1 megjegyzés: