2013. augusztus 5., hétfő

Shaun the sheep

... lázban égünk. Nekem is nagyon tetszik, de Cinciegér magán kívül tud rajta röhögni. A hivatalos oldalon jó kis játékok is vannak. :)
Sóndösip-et még nem készítettük el - de tervben van - ellenben a látogatóját ma elkészítettük az repülő csészealjával együtt!


 Hozzávalók:

  • 2 db műanyag tányér
  • 1 db actimeles doboz - vagy hasonló
  • 1 db aldis pirított hagymás doboz
  • 1 db nagyméretű tejfölös doboz
  • 1 db wc papír guriga
  • festék
  • ragasztó
  • maszkoló szalag
  • olló


Elkészítés menete:

  1. A nagy tejfölös dobozt körberajzoltam az egyik tányér közepén, majd a vonaltól 3-4 mm-re körbevágtam. Annyit hagytam csak, hogy a doboz beleférjen, de a pereme felakadjon.
  2. A tejfölös poharat méretre vágtam, majd beleragasztottam a tányérba. Kitömtük a tányér és a doboz közti részt újságpapírral, majd összeragasztottam a két tányért maszkoló szalaggal.
  3. Befestettük a tányért. Annak érdekében, hogy a festék a műanyag tányéron maradjon összekevertük egy kis színtelenre száradó ragasztóval.
  4. A flakont szintén kitömtük, a szájánál egy kis maszkolóval szűkítettem, majd azt is befestettük. A ragasztó miatt lassabban száradtak meg, így csak kellő türelemmel rendelkező gyerekeknek ajánlott.
  5. A wc papír gurigát nagyjából elfeleztem, az lett a széke, hogy utazás közben ne dőljön fel.
  6. Az átlátszó dobozt kb. olyan szélességben, mint a maszkoló ragasztó bevágtam, hogy fel lehessen hajtani a tetőt.
  7. Végül beragasztottuk alien szemét, beszállt a repülőjébe, és már indulhatott is az útjára.



Jó szórakozást kívánok!
Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése