2013. július 2., kedd

Hernyócska 2. nap

Természetesen ma sem haladtunk menetrend szerint, mert kontrollon voltunk, de a reggelbe belezsúfoltunk ezt-azt.

Megszületett a hernyócskánk is reggeli formájában.


Hálás vagyok ezért a hétért, mert Cinciegér két étkezés alatt több új ételt kóstolt meg, mint eddig valaha. :)

Már csak a hernyócska feje volt, amikor a fő kritikus megszólalt, hogy nem jó a szeme, mert kellene még a közepébe egy kis uborka. Ha kell, hát kell! Lekaptam a csápját, vágtam belőle egy mikronnyit, azt megfeleztem, és milliméter pontossággal belepasszítottam a szemébe. Mindezt persze úgy, hogy a héja felfelé álljon. Ugyan már, mi ez nekem, ha a gyerek ráveszi magát, hogy megegye a paradicsomot majonézzel!!!


Ugye, tényleg egészen más lett!

Reggelre megrajzoltam a hernyót egy lapra, mert meglátta a gépen Lilláék tányéralátétjét, és ő is olyat akart. Nagyon örült amikor meglátta, rögtön hozta is a ceruzáit. Majd mondta, hogy ennek a hernyónak kell egy alma is, mert éhen marad. Hamar készen lett vele, és mondtam, hogy rajzoljon a papírra pöttyöket is. Így lett szép pöttyös kerete a képnek. Nagyon kitartó volt a pöttyözéssel. Még a pizsamáját sem volt ideje levenni a munka hevében.

Mindeközben én megrajzoltam a smirglire a hernyót újra, kiszíneztem, bemelegítettem a vasalót és elkészült a póló is. Annyira bejött, hogy abban mentünk az orvoshoz is, és mindenkinek elújságolta, hogy ezt anya készítette reggel, és hogy Telhetetlen hernyócska hetet tartunk, és hogy ő készített tányéralátétet, és hogy....
na, itt már leállítottam, mert ennyire nem értek rá a dokik. :)


Jelentem, van a gyereknek feje is!

A tűzoltó utcai kórházban egy anyuka több gyerekkel nagyon sejtelmesen mosolygott a gyerek pólója láttán, ha magára ismer, igen, mi voltunk azok! :)

Gabriella

1 megjegyzés: