2011. október 11., kedd

Mighty Beanz - avagy amikor anya nem tudja mit vesz

De nem ám. Sokáig nem is akartam venni, mert amiről a trafikos barátnőm azt mondja, hogy viszik, mint a cukrot, az általában valami hülyeség.
Most már tudom, miért álltam olyan sokáig ellent. Ráadásul nem is Cinciegér igénye volt, hanem én kérdeztem rá egy üzletben, hogy kér-e? Persze, hogy kérte, választott is egyet - tök mindegy volt melyiket mind úgy volt csomagolva, hogy nem lehetett belelátni. Na, de lekerült róla a csomagolás, és inkább ne került volna le. 3 borzasztó arcú izé volt benne. Két napig érdekes volt, hogy "közlekednek", kicsit átvettük a fizika idevágó részét is :), de aztán az életünk ment tovább.
Mígnem ma reggel ismét előkerültek, nem kis keresés után. És jött is az igény, hogy állítsuk fel a golyópályát, mert látta a tv-ben, hogy a baboknak is van pályájuk. Felállítottuk a golyópályát, és persze, hogy a babok azon nem jöttek le, merthát ugye a bab az nem golyó. Nembaj, demonstráltuk, hogy a dőlésszög nem megfelelő, és hát a formával is vannak bajok. Az igény azonban még mindig fennállt a babpályára.
Mit tesz ilyenkor egy gyakorló anya, aki egy kamrányi "majdjóleszazmégvalamire" cuccal rendelkezik? Bemegy a kamrába, szétnéz, és keres, kutat. Meg is találtam a legmegfelelőbb alanyt, aki babpályává akart változni. Egy folpackos papírhengert. Elég kicsi az átmérője, tehát jó lesz. Kettévágtam.
Mikor Cinciegér meglátta, rögtön megkérdezte: "Ilyen rövid lesz?" Nem! (grrrr), és már ragasztottam is egymás után a két fél darabot. Már csak megfelelő magasságú kupacot kellett találni a játékhoz.
Kikísérleteztük, hogy mi van, ha kicsi a szög, mi van, ha túl nagy, és megkerestük a legmegfelelőbb szöget amin a babok gyorsan, de azért gurulva, és nem csúszva jönnek le. Mindez eltartott kb. 30 percig. Gondolom legközelebb majd karácsonykor kerülnek elő a babok, és a pályájuk. Viszont spóroltunk egy csomó pénzt! :))


Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése