2011. október 19., szerda

Egy kis matematika

Az egyik okosbabás anyuka ajánlotta ezt a matekos oldalt. Az oldal nagyon jó, jól lehet vele gyakorolni az összeadást - és lehet, hogy mást is -, de rá kellett jönnöm, hogy ehhez még "kicsik" vagyunk, és csak elvenném a kedvét az egésztől, ha olyan feladatot kellene megcsinálnia időre, amit még időkorlát nélkül sem tud.

De nem hagytam magam, mert az ötlet nagyon tetszik, és tényleg napi 1-2 perc gyakorlással nagy fejlődés érhető el. Tehát elkészítettem a saját kis kártyáinkat. 0+1-től, 10+10-ig, és kiválogattam belőle azokat amennyinél most tartunk. Képet nem teszek fel róla, kb. névjegykártya nagyságú színes lapokra írtam a számokat. Semmi faxni, ha elhasználódik, írok újat.

A lényeg, hogy oviba menet, és hazafelé jövet végigvesszük az összeadásokat. A kártyák azért kellenek, hogy 5-ig (mert mi egyelőre itt tartunk) ne maradjon ki egy verzió sem. Ha ez már biztosan megy, kiegészítem 6-ig, és így tovább, és így tovább.

Nézzétek meg az oldalt, regisztráljatok, és használjátok. Nagyon jó! :)

Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése