2011. január 27., csütörtök

A gyermek Jurij Gagarin

... amint a ködbe vész.

A varrás, kötés és horgolás hármasból nekem a bontás megy a legjobban. Ezért aztán amikor Cinciegér péntek késő délután közölte velünk, hogy fáj a füle mikor orrot fúj, elkezdett verni a víz. Na, nem sokáig, mer eszembe jutott a tavalyi téli sapkája, ami kívül kötött, belül polár.
Előkaptam az ollót, és kivágtam kb. a füle környékén. Varrtam egy kis zsebet a sapkára, és kész is volt a fülmelegítős sapka. Na, de mit tegyek bele, mert sós zsákocskám az ugye nincs itthon.
Újabb mentő ötlet a tavaly vásárolt zsebmelegítő volt. Eddig még soha nem használtuk, de ennek is eljött az ideje. Megpattintottam benne a kis fém lapocskát, és már kristályosodott és melegedett is a cucc. Mikor kész lett, betettem a zsebecskékbe.
Ta-dám, kész a fülmelegítős sapka. Ki kellett fordítani a sapkát, mert a kötött részt a zsebmelegítő súlya kissé kinyújtotta.


Ha Cinciegér érdeklődése átcsapna a sima repülésből az űrrepülésbe, akkor sem fogok aggódni, mert a sapkája már megvan hozzá.


Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése