2010. július 14., szerda

Varázskő

Nálunk nagy kedvenc a kinder tojás. Nem is annyira a csoki - persze az is - hanem az ajándék. A várakozás, hogy mi lehet benne. Aztán előbb-utóbb a csoki is elfogy. :)
Ezek a varázskövek szintén meglepetést rejtenek, de nem is olyan könnyű megszerezni őket!


Hozzávalók:
  • 220 g liszt
  • 200 g nedves kávé zacc
  • 230 g só
  • 170 g homok
  • 2 dl víz
A "száraz" anyagokat összekevertem, majd a vízzel kb. gyurma állagúra kevertem. A mennyiségek csak hozzávetőlegesek, nem kell pontosan betartani, hiszen - jó esetben - sosem lesz megkóstolva a massza.

Miután szépen összeállt, az apró ajándékokat egy kis nejlonba tekertem, és gombócokat gyúrtam köré. Ezt azután kitettem a napra száradni. Kb. 4-5 nap alatt megkeményedett.

Amikor elérkezettnek láttam az időt, Cinciegér kezébe nyomtam egy kis kalapácsot, és választhatott egy követ. Miután rájött, mi van benne, azonnal fel akarta törni az összeset.


Amint a képen is látszik, ennek még nem volt megkövesedve a közepe, ezért néhány csapás után szét tudta törni őket kézzel is.
A végén összeszedtük a maradékokat a teraszról, ami egy nagy célba dobó versenybe torkollt.


Kezekre vigyázni!!!
Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése