2010. május 29., szombat

Irányok gyakorlása

Nemrég kaptam a keresztanyukámtól egy nagy szatyor anyagmaradékot. Múlt hét végén egyesítettem őket az én készletemmel, és akkor találtam egy rácsos, levél mintás anyagot. Azonnal beindult a fantáziám, de az anyag nem volt túl nagy. Számolgattam, nézegettem, és arra jutottam, ha nincs beszegve a széle, csak elvarrva, akkor pont négy darab 4x4-es játéktábla jön ki. Riadóztattam az anyósomat, aki meg is varrta őket. Ilyenek lettek.


Hozzávalók:
  • mintás anyag - de kartonból is elkészíthető
  • kártyák
  • gombok vagy bábuk

A játékhoz kétféle kártyák készítettem.
  1. A kártyákon levél rajzok vannak, és meg kell keresni a megfelelő irányba álló levelet. Ezeknek a bal oldalán jelöltem a függőleges irányt egy nyíllal.

  2. A kártyákon szövegesen van a feladat. pl. A levél csúcsa balra, felfelé áll. vagy A levél szára balra lefelé áll.

Mi csak keresgéltük a megfelelő leveleket, de játszható vele bingó játék is! Ehhez Jócsont Virágnál letölthető játék található. Nekünk az is megvan! :)


Jó szórakozást kívánok!
Gabriella

2 megjegyzés:

  1. Gabriella, micsoda mázlid van! Ilyen anyag potyog nálatok csak úgy! :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, tényleg mázlim van. Egyébként a halak egy része is ebből a csomagból készült.
    Az igazi mázli inkább a keresztanyukám! :)
    G.

    VálaszTörlés