2010. március 22., hétfő

Húsvétoló 5. - Vattapamacs bárány

Bemutatom Mapacsot, a legújabb családtagot!


Hozzávalók:
  • wc papír guriga
  • fehér szalvéta
  • 4 db fehér fültisztító pálcika
  • fehér színű vattapamacs
  • zsenília drót
  • ragasztó, filc

Elkészítés menete:
  1. A wc papír gurigára felragasztottam a fültisztítókat cellux-szal.
  2. Összegyűrtem a szalvétát és kialakítottam a fejet.
  3. A zsenília drótot egy ceruzára tekertem, majd beragasztottam a gurigába.
  4. Folyékony ragasztóval bekentem a gurigát, és rányomkodtuk a vattapamacsokat. A ragsztóval érdemes előbb egyik, majd a másik oldalon bekenni.
A vattapamacs birkára is érvényes az a szabály, amely az élő állatokra is, ha csak az egyik oldalon van rajta "gyapjú", akkor feldől! :)


Jó szórakozást kívánok!
Gabriella

1 megjegyzés: