2009. december 16., szerda

Párosítós játék

Egyet már ajánlottam a blog indulásakor. Itt megnézheted! Most egy viszonylag egyszerűbbet mutatok. Igaz, a férjem rosszul van attól, hogy minden dobozt elteszek, de tessék, van értelme gyűjtögetni! :)

Hozzávalók:
  • bármilyen karton doboz pl. csokis, gabona pelyhes, kávés, lasagne tésztás, teás, gyógyszeres - bármi, ami eszedbe jut
  • sablon - én a békebeli tejtartót használtam
  • olló, ceruza


Elkészítés menete:
  1. Ha nincs otthon dobozod, célszerű menni egy kört egy közeli élelmiszer boltban. Én is azt tettem. Beballagtam, és letépkedtem a dobozokról a tetejét. Úgyis az lesz a sorsa, sőt sokról le is volt tépve már eleve. Segítettem hát egy kicsit az áruház dolgozóinak - és még kedvezményt sem kértem fizetéskor
  2. Fogod a kiválasztott formát és körberajzolod az egyik dobozon.
    Ha van nagyobb formalyukasztód, azt is használhatod. Bármilyen alakú lehet, ami Neked szimpatikus.
  3. Kivágod és a kivágott mintát ráilleszted a doboz párjának a mintás oldalára.
  4. Itt is körberajzolod, és ezt is kivágod.
  5. Minden dobozzal végigcsinálod, és már kész is a kolleckió.
  6. Ha zavar, hogy nem pont egyforma árnyalatú a hátoldaluk borítsd be valami kellemes mintájú papírral.

Nem nagy ördöngősség elkészíteni - ez a 8 db kb. 30 perc alatt készült el -, és az sem baj, ha egy-egy nem bírja a strapát. Ráadásul a gyerek korához mérten bővíthető.


Jó szórakozást kívánok!
Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése