2009. december 7., hétfő

Ajándékkísérő kártya

A férjem nem kis bánatára, ám a fiam legnagyobb örömére komoly arzenállal rendelkezem vágó és lyukasztó eszközökből, valamint különféle kartonból.
Innen jött az ötlet, hogy idén saját készítésű ajándékkísérő kártyákat készítsek.

Hozzávalók:
  • mintalyukasztó
  • saroklyukasztó
  • mintavágó olló
  • kétszínű karton - ez aranybarna és arany narancssárga
  • olló vagy vágógép
  • valami tompa végű tárgy a hajtás előkészítéséhez - én levélvágó kést használok
Először a tompa végű tárggyal behúztam a hajtás vonalát. Fontos, hogy mindig azon az oldalon kell húzni a vonalat, amely a külseje lesz a lapnak. A bígelés - így hívják a hajtás előkészítését - többnyire nem lett pontos, így utánavágtam a vágógéppel, hogy a szélek és sarkos passzoljanak. Miután ezekkel megvoltam a saroklyukasztóval kezdtem a mintázást. Szerintem ez nem elég mutatós, így hamar váltottam...


... a férjem által csak csodaolló készlet*nek nevezett mintavágó ollókra. Komoly válogatás előzte meg a vagdosást. Végül ezeknél a mintáknál maradtam.


Majd az utolsó körben jöttek a mintalyukasztók.


Jó szórakozást kívánok!
Gabriella

*Megjegyzés: Nekem Fiskars készletem van ilyen állványon, de azt már nem forgalmazza a cég, és csak ezt a linket találtam! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése