2009. november 24., kedd

Már csak egy hét

... és elő kell rukkolni az adventi naptárakkal. Még nekem is bele kell húznom, hogy befejezzem az ideit, de megmutatom, milyen volt tavaly:


Hozzávalók:
  • nagyobb méretű gyufás doboz 24 db - a gyufák még mindig megvannak :)
  • fehér öntapadós tapéta
  • színes karton
  • filctoll
  • olló
  • sablon, igény szerint - én tavaly rajzoltam egy ovális, és egy sapka formát, amit hol az egyik, hol a másik oldaláról rajzoltam körbe
  • öntapadós tépőzár
  • pufi festék - elhagyható
  • ezüstcsillámos ragasztó - az angyal ruhájához
  • préselt levél erezet - az angyal szárnyához (papírból is lehet)
Az elkészítés menete:
  1. A gyufás skatulyákat kiürítettem, öntapadós fóliával bevontam, majd mindkét oldalukra ragasztottam kb. 2-2 cm hosszú öntapadós tépőzárat. Ellentétes - egyik oldalra a puha, másikra a dörzsis - darabokat ragasztottam, hogy ne lehessen összekeverni.
  2. Kivágtam a fejeket, sapkákat színes kartonból, majd összeillesztettem a manókat, megrajzoltam az arcukat és a pufi festékkel bepontoztam a sapkájukat, majd betettem őket a sütőbe, hogy a pufi festék megdagadjon. - Mi tavaly még nem ismertünk a számokat, ezért nem azok kerültek a sapkákra.
    "Sütés" után felragasztottam rájuk kb. 2 cm öntapadós tépőzárat, a puha felét
  3. Zöld kartonból készítettem egy fenyőt, és barnából vágtam hozzá törzset. Majd a fenyőn elrendeztem a kész, manófejjel ellátott dobozokat, végül a fenyőkre felragasztottam kb. 2 cm öntapadós tépőzárat - a dörzsis felét - oda, ahová a gyufás dobozok igényelték.
  4. Miután minden a helyére került megtöltöttem a dobozokat csokoládéval - idén már más lesz benne! :)

Jó szórakozást kívánok!
Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése